Lisa Nilsson har himlen runt hörnet, jag har den på bordet

Herre Gud! Nu har jag plockat bort en hel tistelbuske från Akilles päls. Han är så snäll som bara låg där och lät mej dra i hans päls, det var från mitten på magen till kinden. 
Jag var ute innan det, drack en kopp kaffe och njöt av att bara sitta ute lite. Då såg jag att himlen reflekterades på bordet där jag ställt min kaffekopp, haha! 
Och jag måste tack farmor för kakorna vi fick med oss igår! De är otroligt goda!
Vad har du gjort nu på förmiddagen? :) 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Julia

sv; åh tack!!

2013-09-29 @ 19:19:30
URL: http://juliasmagazine.blogg.se
Postat av: natalie

fin blogg du har och snygg header ;)

Svar: Tack, funderar dock på att byta snart :)
Nalliz

2013-09-30 @ 00:00:52
URL: http://nataliealexandra.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0