£#%*¤@ klant!

Jaha, idag är den enda dagen jag har sovmorgon, idag var det inbokat att jag skulle till min naprapat så jag vaknade tidigare. Men nu visade det sig tydligen att jag och min naprapat hade lite problem med att planera... Jag trodde det var samma tid som sist, men nej då var det tydligen 7... Och jag hade till och med skrivit in 45. Lagon irriterad... 
Men till tröst går GRIMM på TV! Tack Gud! Dock måste jag fördriva tid i 25 minuter när Grimm slutat. Funderar på att ta lite te, har ganska ont i halsen.
Hur är din morgon? :) Hoppas allt går som planerat!
vet dom inte vilken season detta är... 
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: Karin

åh serien är såå bra! :) :)

Svar: Ja den är verkligen grym :D
Nalliz

2013-10-04 @ 23:25:36
URL: http://karingustafson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0