in my head

Ibland dör jag av trötthet och huvudvärk. Idag är en sådan dag. Jag har inte varit duktig med glasögonen och jag har haft tuffa lektioner på eftermiddagen.. Började med spanska i över 1 timme och då hade vi en muntlig grej sedan skriva ett brev. Efter det hade jag matte i 50 minuter och då hade vi prov. USCH vad jag blir trött i huvudet då... 
Då är det ju tur att man kan komma träffa Matilda på bussen, komma hem till Family Guy och middag innan fotbollen börjar på TV. Sedan blir det en varm dusch på det
Vad vill du ha/komma hem till när du är slutkörd? :)
xo Nalliiz <3
sova nu? Ja tack!
 

Kommentarer
Postat av: Princess Lilla Lii

Jag vill absolut komma hem till en varm säng och en hjälplig pojkvän! Man får väl skaffa sig en pojkvän innan man förväntar sig att han ska ligga i sängen ;)

Svar: Hahaha det låter som en bra idé ;) eller vem vet, han kanske ligger där nån dag helt plötsligt ^^
Nalliz

2013-09-10 @ 20:10:19
URL: http://www.princesslillalii.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0