when you knows it

Ni vet inlägget jag skrev igår? Att jag inte nöjd med min kropp? Nu är det såhär, jag ser mej själv i spegeln minst 3 gånger om dagen och har en våg hemma så jag vet att detta inte är en bra kropp. Jag tycker det är super gulligt när folk kan säga att jag har perfekt kropp, att jag är smal etc, det är bara det att jag vet att jag inte är varken perfekt eller smal. Så vill bara säga: snälla ljug inte för mej? :/   men tack för att ni är så snälla och söta <3
Thank you! 
xo Nalliiz <3
bild från i somras

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jenny min fina, ingen människa är perfekt och vi alla har någonting som vi inte är nöjda med. DU är fin precis som du är och jag lovar dig att det är ingen annan som bryr sig om ditt utseende (negativt alltså), bara du. Därför måste du försöka hitta ett sätt att acceptera dig själv och hur du ser ut, att du tänker till om maten och träning om du känner för det är ju jätte bra, allt som kan öka ditt självförtroende är bra! Men jag hoppas att du vet att du är fin precis som du är och ingen annan människa är lik dig. Du är unik och jag älskar dig min fina vän. I mina ögon ser jag inga fel på din kropp!! Kram på dig <3<3

Svar: Tack älskade du! Älskar dej oxå Emilia <3 Kram!
Nalliz

2013-10-17 @ 22:54:17
URL: http://larssonemilia.blogg.se
Postat av: Agnes Bjurek

Vad är en bra kropp för dig då? de där som modellar för nelly.com och troligtvis lider/har lidit av någon ätstörning? Förstår inte det där som alla håller på med att "Detta är ingen bra kropp" eller "Vill se ut som henne och henne, dom är perfekta." Var nöjd med dig själv istället för att se på alla andra. Dom har även dom problem. Du är jättefin!

Svar: Tack Agnes! Jag tycker att vissa modeller är för smala, men vissa är perfekta. Dock vill jag inte ha en sån kropp utan en mer tränad :)
Nalliz

2013-10-18 @ 17:08:12
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0