världens bästa kaffe

Nu är det SAM i mer än en timme, men som tur är är spanskan slut. Den är en timme och 20 minuter. Det är bara fatta, ta in och skriv. USCH! Men som tur var så hade Amelie fixat en soya-latte till mej, tack vännen! Det gjorde hela min eftermiddag!
- Ikväll drar vi (Jag, Perra, Emilia, Amelie, Nathalie, Jessica och Lovisa) dock till Papas Tapas för att fira Perra. Hon fyller år idag! Grattis älskade du! <3
Men iallafall, tillbaka till min kaffe ;) Tycker ni om kaffe? Isåfall har ni druckit soya-latte? Asså det är en otrolig skillnad mellan latte och soya-latte. Är kär!
Har ni någon favorit dryck? :)
xo Nalliiz <3
 
 

Kommentarer
Postat av: N A T T A & C A S S Y

Är själv så tråkig, så dricker inte latte eller något sådant. Min favorit är läsk! Haha x'd

Vi skulle bli jätte glada om du ställde några frågor i våran frågestund! Tack i förväg :)
http://demimars.blogg.se/2013/october/fragstund.html#comment

Svar: Haha gillar läsk oxå ;)Jag kikar in :)
Nalliz

2013-10-05 @ 17:47:59
URL: http://demimars.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0