MUMS

Imorse hade jag och Amelie, som sagt, möte med PebaLantto. Vi kollade lite avtal, ställde lite frågor och åt lunch. Vi åt på coffeehouse by George. Vi tog alla en varsin sallad, och jösses vad god min sallad var.   Sedan var det skola, dock hade vi bara matte och idrott innan vi slutade. När vi hade slutat gick jag och Perra (Louise) till Espresso House och tog en liten fika. När vi var där hände något otroligt roligt. Det finns en människa i min närhet som snackar om andra och är almänt falsk, personen kommer kallas X. När jag och Perra satt och fikade satt det en person bakom Perra som lät precis som X. Personen pratade lika mycket strunt och betedde sig likadant som X. Sedan träffar denna person några nya människor och ska presentera sig, då har personen samma namn som X! Hahaha! Jag trodde jag skulle dö av skratt! Dock var det inte samma person, men haha!
Vad har du gjort idag? :) 
xo Nalliiz <3
lunchen
fikan

Kommentarer
Postat av: Milina

Gott!

Svar: Det var super gott och de ingick is-te till salladen :D
Nalliz

2013-10-11 @ 01:13:18
URL: http://milina.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0