I know you know

Ni vet sånna där dagar när man bara vill ligga i soffan, dricka te och slöa? En sån dag är idag. Jag är totalt yber slö. Kan bero på att jag sov hos Charlie inatt och han börjar jobba klockan 7... Så jag sov inte så mycket inatt.
Men iallafall, när jag är såhär slö börjar jag tänka på massa saker. Och en av sakerna får mej faktiskt lite arg. Jag har pratat med en "kompis" om att vi skulle fota, hon var fett på och vi bor ganska nära så vi skulle kunna smsa varandra nu och träffas om 5 minuter. Iallafall, vi skulle fota denna vecka och jag har försökt pusha till fotografering tidigare men det hände ju inte... Och jag smsade igår, men fick inget svar, så nu ger jag upp. Jag har bokat in en annan tjej så jag får använda henne istället. Det lär bli lika bra eller bättre.
Nu ska jag fortsätta dricka mitt te innan det är dags att dra till lager 157!
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: matilda

Vilken mysig blogg du har :)

Svar: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :D
Nalliz

2013-10-29 @ 14:13:17
URL: http://hejbus.blo.gg
Postat av: Double Up - Malin & Lina

Vi har dragit igång en veckans blogg tävling, kika gärna in och anmäl dig enkelt!

KRAM DOUBLE UP!

Svar: Oj, tack för tipset! :) Sko kolla direkt ^^Kram!
Nalliz

2013-10-29 @ 15:11:27
URL: http://doubleup.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0