bacon in my <3

Nu hoppas jag verkligen inte att någon vegetarian tar illa upp men jag älskar bacon. Det är det godaste jag vet! Dock tycker jag att exempel rocula och bönor är otroligt gott oxå! Oj oj, nu kom vi in på ett ämne som skulle kunna fördjupas hur myket som helst (haha)  
Varje tisdag och fredag har jag spanska, jag vill lära mej mer spanska och det är anledningen till varför jag valt spanska. Dock har jag som jurist en blandad spanska med de som går SMID (idrottsprogram) och typ 7 ekonomer, och jösses vad SMID är jobbiga! Ni vet att alla i en skola har fördomar om programen? SMID ska påstås ha för mycket luft (vill höras, synas, tycker dem är bäst etc) och jag trodde det bara var försomar... hell no. Jag hör verkligen inte vad läraren säger ibland och det spelar ingen roll hur mycker hon säger till... Men jaja, så jag kanske kommer sluta, för jag lär mej ingenting.
Ikväl åker jag till Charlie, vad ska ni göra? :) 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0