all of you

Nu har jag vaknat över 2 timmar innan jag får skjuts av Amelies mamma till skolan, suck! Men nu hann jag kolla på Grimm, "plugga" och blogga. 
"Allting har en ände, utom korven som har två" haha, en kille i Grimm sa de nyss. 
Men jaja, jag har iallafall hunnit kolla lite bloggar och herre vad jag hittar många fina! Många som inpererar och många som jag kan sitta och kolla igenom från böran till slut.
Har ni någon blogg som ni inte kan sluta läsa eller som ni kanske bara fastnar i? Isåfall får i gärna tipsa ^^ 
xo Nalliiz <3
bild från helgen

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

Awww vilken gulleee!

sv: UNDERBART ja - helt klart!!! :D
PUSS

Svar: Vist är han, helt underbar ^^
Nalliz

2013-10-02 @ 10:37:10
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: sandra

fin vovve :D

Svar: Vist är han! ^^ tack!
Nalliz

2013-10-06 @ 17:18:50
URL: http://sajohansson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0