skämt

Idag har jag troligen muntligt spanska och jag känner mej inte helt 100 på det... Men två som skulle vara med i min grupp skulle prata med läraren och hon satt och grät. Så jag vet inte. Om jag inte skulle ha spanska skulle jag sluta efter detta.
Efter skolan (vid 4) ska jag till min frisör. Hon är så sjukt trevlig så det är alltid kul att klippa mej, om man bortser från att mitt hår blir kortare. 
Och imorn är jag ledig (woho) och då blir det plugg.. Har funderat på om jag ska fixa lite i mitt rum oxå.
Önska mej lycka till idag :/ 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Malin, gravid med tvillingar

Svar: tack så jätte mkt! Ska bli spännande med två små :)

Svar: Åh vill oxå ha tvillingar :')
Nalliz

2013-11-12 @ 13:44:56
URL: http://Malinhedblom.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0