put things together

Veckans blogg, veckans skor, veckans land, veckans...
Nu är det klart! jag kommer lägga ut en veckans blogg varje vecka, ett par veckans mode (skor, kläder, parfym, etc), och veckans film/character. Jag kanke lägger ihop flera kategorier i en för att det inte ska bli så mycket, å vissa kategorier kan komma en vecka efter alla andra. Eter detta inlägg kommer jag börja med veckans blogg. Redan hittat en.
På svenskan idag så var det ju inte bara jag, Teddy å Adde som hade redovisning. Simone å Ida hade en inressant PowerPoint om kroppsspråk, sjukt kul att lyssna på. Jag orkar inte berätta allt men det handlade om olika sätt att hälsa på varandra, exempel så berättade de om Hitler. När han gjorde sin hälsning hade han handflatan neråt, det visar att han är överlägsen och bättre, medan de som har handflatan neråt i exempel en handkakning visar man sig underkastad. 
Innan jag å Amelie åkte hem från Eskilstuna idag handlade vi lite mat respektiva snax, men innan vi åkte å handlade skulle jag lämna mitt CV till några som söker Xtra jobb men på vägen dit var det några som frågade om vi kunde svara på några frågor. De filmade till nånting, så vi stannade å svarade på alla frågor. Helt okej, å vi hann vara med på film, lämna CV på 7 minuter. Haha! 
Här kommer iallafall lite bilder så jag kan gå vidare till nästa inlägg.
xo Nalliiz <3
min "lunch"

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0