Best of both worlds

Äntligen är jag påväg hem :) gjorde ett matte prov innan jag drog till gymmet :) jag vet inte om det gick bra på provet men är lycklig ändå! Solen skiner å jag tränade idag! Lycka! Antagligen så kommer jag lägga upp lite vår/sommar bilder sen :) 
Efter att jag vilat från gymmet 2-4 veckor (vem håller räkningen) så är jag nöjd över min tidspressade prestation :) jag gick (fort) i 25 minuter å cyklade i en kvart :) å jag hann med en tidigare buss än jag räknat med :D
Det enda jag vill ha nu är mjukglass! Yes please! En mellan bägare med choklad strössel skulle sitta fint! ^^ om Charlie hade haft en bil att köra just nu skulle vi haft mjukglass-dejt :/ men den krabaten målar sin å kan inte köra den då :/ jaja, hoppas på mjukglass nästa gång jag är såhär sugen :) 
Hoppas Alla har en bra dag å njuter av solen (jag vet att Ida å Hanna gör de) ;)
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0