time

Nu sitter jag å väntar på att tiden ska gå fortare, ska nämligen till Charlie om ca 40 min :P lååååååååååååååååååång tid kvar :P 
Men tänkte lägga upp bilderna från igår nu när jag ändå har tid :)
Ewe drack en caramell latte igår, en ny kärlek ^^
jag köpte "cocos vatten" från Espresson, något jag aldrig gör om!
fint när snön äntligen börjar försvinna :D
igår var det atco kväll men till förrätt blev det jätte goda bruchettas (stavning) som mamma gjort :) 
Nu ska jag snart ta en alvedon , annars blir det jobbigt att ta sig ur huset med den här magonten.. :(
Hade skönt! kanske bloggar en gång till ;)
xo Nalliiz! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Caramell latten såg ju jättegod ut!

Svar: Det var den! nya favoriten! :D
Nalliz

2013-03-13 @ 13:01:24
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Linn Bank

Caramell latten lär riktigt god! Får nog testa en sådan någon gång men håller med dig om kokosvattnet, inte gott!! Men kokosvatten är faktiskt gott om det är smaksatt med någon smak!

sv: Tack så mycket!

Svar: Viste inte det fanns :o Men det är säkert gott, älskar cocos :D Hur har du gjort den? :)
Nalliz

2013-03-13 @ 19:58:08
URL: http://linnbank.blogg.se/
Postat av: Linn Bank

gjort vadå? Pauluns säljer smaksatt kokosvatten! Tror att coco juice också gör det! :D

Svar: Hmm, kanske ska smaka? :) tack för tipset! :DHur har du gjort headern? :)
Nalliz

2013-03-13 @ 20:25:14
URL: http://linnbank.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0