new plans

Imorn slutar vi efter svenskan, vilket betyder att vi har 2 lektioner men egentligen har vi samma projekt inom de ämnena (NO & SVE) så de blir som en jätte lång lektion :P efter det ska jag plugga lite (inte för att jag behöver) för jag ska åka buss i lite mer än 2 timmar :P  Troligen kommer jag göra klart SO:n för matte ligger ja före planeringen i med ca 40 tal ^^ 
Anledningen varför jag ska åka buss i ca 2 timmar är för att jag ska träffa Charlie :) ska bli kul att se Nyköping imorn ;)
Nu ska jag ta de sista minuterna med Arrow å bara ta det lugnt :) 
Ha en skön kväll!
xo Nalliiz <3
(bild från förra året)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0