helt sjukt

Nu sitter jag på bussen, jag å Marcus (en kompis) kunde inte sitta breve varandra för bussen blev full direkt. Men jag kan bli så sjukt irriterad på folk som sitter å pratar med varandra men på varsin sida av gången å de lägger väskan på andra sätet. Om jag nångång sitter så å ska prata med exempel Amelie så flyttar vi så att vi sitter bredvid varandra. Aja, inte mer fokus på de :P
Jag måste plugga när jag kommer hem, engelska å spanska :/ men de ät ju bara 6 dagar kvar i skolan nu ;)
Bloggar mer sen :)
Kram! Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack! :))

2013-03-20 @ 16:55:18
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Olivia Gonzalez

stör mig också på sånna som gör så :/

Svar: Bra att det är nån som håller med mej! :) Va gärna med i tävlingen som pågår nu :)
Nalliz

2013-03-20 @ 19:09:47
URL: http://gonzalezolivia.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0