Have to go

Nu sitter jag på bussen hem, efter en kort kort träning :) valde att ta upp datorn å blogga för att få lite alone time efter att man knappt andas för att mannen framför hostar som ett djur å en kvinna längre bak pratar roligare än nånsin x) Amelie sitter bara med mobilen, inge vidare social, antar att jag oxå blir så när jag får min 5a ^^ 
Både mamma å lillasyster är som sagt sjuka å Putte är på jobbet så jag får gå från bussen idag, drygt 1 km, men det blir bra eftersom att träningen på gymet blev kort :/ 
Hemma om typ 15 minuter :) får se vad jag ska laga till middag :)
Bloggar senare :) 
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: Bambi

Förlååååt om jag är oooosocial (a) ;) puss! ;)

Svar: du heter bambi :') aww! ^^
Nalliz

2013-03-12 @ 17:04:11

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0