aww honey

"Den här tjejen mina vänner gör mina dagar. Jenny kan ALLTID få en att le och skratta och man blir så himla glad av hennes närvaro. Hon är så sjukt snäll och helt otroligt rolig. Om inte Jenny hade gått i min klass så hade mina dagar garanterat varit mycket tråkigare. Så kärlek till dig Jenny för att du är som du är och ändra inte på det! Läs hennes blogg så gör ni nog henne glad :)"
Sjukt underbart skrivet av en av mina klasskompisar :') Ni vet Emilia jag skrivit om tidigare? :) Åh! jag trodde inte hon tänkte så om mej :') så fina vänner man har! :D
Så nu måste ni kolla på hennes blogg, hon är inte den bästa på att uppdatera men när hon gör det är det klart värt att läsa :) ni kan trycka på hennes namn eller bilden så kommer ni till hennes blogg :)
LÄS! :) så hörs vi sen ;) 
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0