5 things

Nu är jag hemma och tänkte lägga upp lite saker som jag tänkte berätta förut :)
  • Jag fick C idag på referatet i svenska som jag bloggade om förra veckan.
  • Igår glömde jag min plånbok på bussen, men en kille kom efter mej och gav mej den! *ängel
Nu kommer sakerna om bloggen jag tänkte fixa :) 
  • Jag har tänkt börja blogga mer om kläder, skor, smink och inredning, jag kommer dock aldrig bli lika mode aktiv som riktiga modebloggare är.
  • Jag kommer skriva lite mer om mina åsikter samt försöka skriva lite mindre om skolan.
  • Mitt mål med att fixa bloggen är för att få: more love, more of me and more to you!
Hoppas det låter bra :) 
Juste det med tävlingen oxå :) jag kommer starta tävlingen imorn så har ni 11 dagar på er att tävla, jag berättar mer om tävlingen imorn på min lunch rast :) 
Glöm inte att titta in imorn :) 
Bloggar nog senare men vet inte :) 
Här kommer lite fina bilder :)
xo Nalliiz <3
ritade imorse
 
 
 

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

Gud så bra att du fick tillbaka din plånbok!!

Svar: jag vet, asså jag fick ilningar i hela magen innan jag såg honom! han var en riktig ängel som gav den till mej! :)
Nalliz

2013-03-19 @ 19:22:30
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Your Layout - Gratis personliga bloggdesigner!

himla fin blogg!

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Nalliz

2013-03-23 @ 22:11:56
URL: http://www.yourlayout.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0