2 timmar tidig?

Godmorgon tisdag :) Jag har  varit halv vaken från 3 imorse, men de resulterar ju till att jag är tre gånger så pigg nu som jag brukar vara :P gick upp vid 6 men ska åka till skolanhalv 9, så jag gjorde scones till frukost ^^ härliga liv asså! :D 
Ska snart till skolan då som sagt å första lektion blir debatt gällande naturarbetet jag hållit på med ett tag (1 vecka) å andra lektion (tror jag) blir muntlig presentation i företagsekonomi :P mycket nu x)
Nu ska jag dricka upp mitt te och njuta av de sista sconsen  innan jag måste åka :) 
Hade underbart och vi hörs! :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0