worked my *** off

Jag vet att jag inte bloggat men haft mycket för mej :/ igår blev de ingen glass dejt utan vi jobbade istället, Vi klippte gräset, å som betalning fick jag pizza ^^
När jag ringde Charlie igår när jag satt på bussen sa han att de hittat en ny kyckling men att de letade efter mamman :/ efter 2 timmars letande gav vi upp å myste med kycklingen istället ^^ sen kom Charlies mamma å sa att hon sett svarta fjädrar å att de nog va hönan som blivit räv mat.. Kycklingen heter Lucky (min idé) å är yber söt!
Idag har vi mysit med kyckling, ätit å nu mekar Vi ;)
Hoppas alla har en bra dag! :)
xo Nalliiz <3
bilder kommer när jag kan ladda upp dem <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0