suprise

Nu är vi påväg hem igen :) Vi hittade inga hyllor, men allt annat :) filmen blev Berättelsen om Pi i 3D ^^ aldrig sett den så de ska bli kul :) 
När vi va inne på Danny's Home för att leta hyllor hittade jag lite roliga lampor, speglar å prydnader :) en av prydnaderna var en kudde i en soffa som såg ut som en hund :) Hur fin som helst å när jag skulle känna på kudden öppnade den ögonen :P de va en av de anställdas hund som hade lagt sig i soffan ^^ den låg som ett gosedjur men när jag fotade hade den lagt sig annorlunda ;)
 
När vi va inne i en annan möbelaffär som även solade kläder hittade jag en super häftig klänning :) den kostade 999 kr å va en tubklänning med midja :)
här kommer bilder :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0