shopping, shopping, smultron

Trött som ett djur har jag placerat mej i soffan å tittar på "Mordutredarens egna fall" på TV4Fakta, himla intressant program. Jag tänkte lägga ut bilder på dagens outfit, den nya tröjan som jag är kär i (^^) och min nya yber fina bh som jag köpte även lösögonfransar men tänkte att jag inte behövde lägga upp bild på dom om ni absolut inte vill? sen kommer ju såklart bild på smultron ^^
Här är bilderna..
dagens outfit
nya tröjan 49 kr och älsklingskjolen
nya bh:n från Ginatricot 64 kr
mellis of the day ;)
Ha en skön eftermiddag! :)
xo Nalliiz <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

JÄTTE fin outfit med kjolen!

Svar: tack, jag älskar den :)
Nalliz

2013-06-24 @ 21:57:04
Postat av: Alexsandra

Jättesnygg outfit, fina bilder! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Nalliz

2013-06-24 @ 22:23:05
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0