När jag lägger manken till

I torsdags var ju jag på en middag för att fira Puttes mamma Lilly, då tänkte jag att jag skulle klä upp mej lite och tänkte att jag idag kunde lägga upp bild på den :) samt igår på midsommarafton kädde jag upp mej, tänkte visa det oxå :P
Jag tänkte även berätta lite mer noga vad jag och Charlie gjorde igår, samt vad vi hittade på idag :) 
Yesterday: vi lämnade familjen och sällskapet vid 20 över två vid midsommarstången för att åka och bada. När vi kom fram för att bada var det FULLT på stranden, men de sa att det snart skulle åka. 90 % av de som var där var fulla, speciellt en man (gubbe) som började prata massa med oss. När alla gått kände vi på vattnet, men Charlie tyckte att det var för kallt så vi åkte hem igen. När vi skulle åka å äta var allt stängt, eller så stängde allt när vi väl kom fram. Men jag hade en trevlig kväll tillslut, film å kladdkaka med Charlie (åt lite innan med hans lillebror)
Today: vi var ute och mekade lite, sen spelade vi kort å kollade på film innan vi åkte å åt. Men en rolig sak hände i bilen på väg till pizzerian, Charlie kom på att det är lördag -.- Han börjar jobba på måndag men vill ha lite lov. Igår sa jag alt från "fredagsmys idag, lördags mys imorn" till "idag är det fredag, två dagar kvar till jobb" men snacka om att inte lyssna... haha! Lycklig blev han iaf ;) 
Här kommer bilderna på mina kläder :)
övre: Torsdag, fotograf lillasyster
undre: Fredag, fotograf Charlie
PS! älskar mina miner.. :P
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0