my kind of serie

Serien heter Navy CIS och är precis en sådan serie som jag älskar! Det är inte för mycket drama, inte för mycket kärlek, allt är balanserat och det handlar om mordutredningar. Jag älskar verkligen serien! Det finns andra serier som är hyggligt tydliga med vem som är mördaren redan från början men inte Navy CIS, de är helt tvärtom, aldså vilseledande ;) man tror att man vet men man vet inte :P
Morden i Midsomer har vissa avsnitt där jag kunnat peka med hela handen på den som är mördaren, men inte Navy CIS! ^^ dock så klagar jag inte på Morden i Midsomer för det är en otrolig serie det oxå, jag och mami brukade kolla på de tillsammans :)
Snart börjar Efterlyst (som jag oxå älskar, hihi ^^) så ska sluta blogga för kvällen ;)
Godnatt!
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0