lager 157

Vid 2 idag åkte vi till lager 157, mycket fina saker :) jag å lillasyster köpte två tröjor tillsammans å jag köpte en present till Charlie :) sedan fikade vi å jag åt en brownie (inget att rekommendera) men det var skönt å få äta lite då ^^ 
special inlägg: jag å Charlie firar ett halvår idag (1,5) å det känns underbart :) Vi pratade igår å han är helt säker på vårat förhållande, känns ännu bättre. Dock så är inte Charlie den bästa på datum så han har inte sagt nåt än :/ men förhoppningsvis kommer han hit senare så då får vi "fira'' då :P 
Här kommer bilderna på de jag (å lillasyster) köpt idag ^^
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0