insperation

Idag har inte jag haft nån speciell blogglust, inte haft någe ämne att blogga om, så jag valde att kolla runt på andra bloggar. Jag kollade igenom de jag följt ett bra tag (caty's blogg), en nyare som jag följer (ewes sommarblogg) och hittade en helt ny blogg som fick en plats i hjärtat direkt (moa's "EpicFaiil"). 
EpicFaiil bloggar mycket om att vara den man är å vara stolt över det vilket är en otroligt stor insperation! sjukt glad att det finns en sån blogg! 
Caty bloggar om hennes vardag, jobb, vänner och kläder, många kanske redan viste det, men för er som inte vet. Äslar den!
Ewe bloggar om (hittills, den är ny) konserter vi varit på. Kul att titta på alla bilderna! hon är super bra på att fota!
Planerna för midsommar är nu klara! Jag, Charlie och familjen kommer åka till ett par kompisar och äta lunch där, sen kommer vi kolla på firandet runt midsommarstången, sedan fika (tror jag) och sedan middag i Nyköping (bara jag och Charlie) :)
Direkt efter detta kommer jag lägga upp ett inlägg om en serie som jag ÄLSKAR ^^
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vacker bild! :) ♡

Svar: Tack så mycket! :D tog den för några månader sen i Hammarbysjöstads parken :)
Nalliz

2013-06-19 @ 22:12:56
URL: http://sarings.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0