Home

Nu har jag kommit hem efter en trevlig kväll hos Amelie :) Hela familjen inkl Charlie som inte orkade, han har varit sjuk var bjudna till Amelies hus för att äta en sommar middag :) den va hur god som helst! jag kommer lägga ut bilder imorn, för nu bloggar jag från datorn ;) 
När jag var hos Charlie hade vi fullt upp :P kor och hästar rymde, hagar gick sönder och vi gav oss ut på lite äventyr för att hitta kycklingar å kolla på Charlies nya garage ;) 
Nu iallafall så hittade jag en av favorit filmerna på TV ;) Natt på museet 2 ^^ och nu om Ewe eller Hanna läser min blogg suckar dom å tänker "å nej, inte den filmen.." men jag gillar den ^^
Ha en skön kväll! :)
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund

Sv: Åh, tack så mycket :))

2013-06-06 @ 23:27:10
URL: http://stargirlphoto.blogg.se
Postat av: Ewe

Hahahh åh nej inte den filmen ;)

Svar: Haha Ewe ;)
Nalliz

2013-06-07 @ 19:32:01

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0