Avslutning

Lillasysters avslutning tog ca en timme å sen 20 minuter när dom samlades i klassrummet :) mina fötter DOG! x) valet av skor va självklart, utan dom skulle klänningen släpa i marken, så de va att fötterna dog eller att ta en annan klänning :P lillasyster var jätte fin! :') riktigt stolt ^^ Amelies lillebror sjöng tillsammans med några klasskompisar låten "let her go" å han spelade även piano till :) de va jätte duktiga! Fick rysningar när de började ^^ farmor va med på avslutningen oxå, precis som min far oxå, men farmor följde med hem å fikade hemma :) hon gav mej även en present till imorn :) Tack igen älskade farmor! :)
Nu är jag på väg till stan för att handla lite saker tills imorn då Charlie tar studenten :) imorgon fyller jag även 17 år ;) men ska bli grattad på lördag då som sagt :)
Jag kommer nu lägga ut bild på klänningen jag köpte i Italien :D på andra bilden är Mormor å Morfar i bakgrunden ^^
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0