special day

Inte nog med att det var underbart skönt att träffa Ida, Ulrik var så bra att jag fick rysningar eller att mormor å morfar är här så firar jag å Charlie 1 är och 7 månader idag ^^ vi brukar inte fira annat än år eller halvår men är så lycklig så tänkte att jag kunde skriva det här ^^ jag mår så himla bra med honom! brukar inte skriva så mycket om honom eftersom om nånting skulle hända skulle inte jag vara den lyckligaste om jag fick se hans namn i varje inlägg :/ men kände att indag får jag leka lite "bad" eftersom att idag var så perfekt!
Bilder från Ulrik å Zoo kommer nog nästa helg när jag slutat jobbet (!!) å har massa fritid :) då kommer ju såklart bilderna från Grekland (Samos) och Robin oxå :) 
Men nu ska jag sova, ska jju vakna 05.30 imorn...
Gonatt fina läsare!
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0