hundarna!

Lena har en morbror som tycker om jakt, å då har han tre hundar som är anpassade till jakt. Det har han haft sen jag var 7-8 år :) då hade han två, en som hette Frej å en som hette Finn. Frej var en jämthund å Finn var en finsk stövare. De fick en tredje medlem när Colt kom in i flocken :) jag vet inte riktigt vad Colt är för ras ;) men både Finn å Frej dog förra året. Frej var en underbar hund å vi hade en fin relation. Lillasyster å Finn hade en fin relation å Finn var oxå en underbar hund. Nu har Lenas morbror skaffat 2 nya :) en som heter Pavo, 2 år å är en jämthund ^^ den andra heter Kimi, snart 1 år å en finsk stövare :) jag, Lena å lillasyster hälsade på dem idag å de är så mysiga! 
Här kommer bilder ^^
xo Nalliiz <3
Bild 1. Colt å Kimi 
Bild 2. Kimi å Pavo
Bild 3. Kimi å Pavo
Bild 4. Colt å Kimi 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0