finally

Imorn är det fredag :D jobbet är helt okej, men kroppen är helt slut :P imorn är det även Malmamarken, då kommer Robin Stjernberg ^^ får se om man hittar nå roligt :) 
Idag fick jag med mej lite kakor ;) mazariner till mamma, havreflarn å chokladkakor till Charlie å lite chokladkakor till mej å familjen ^^ förhoppningsvis kommer jag hinna å kunna baka massa å laga mat när jobbet är klart å jag kommit hem från alla resor ;)
Nu ligger jag på spikmattan å de e jobbigt att skriva samtidigt :/
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

ååh, ser riktigt gött ut!

Svar: Gillar alla utom havreflarnen :/ men håller med annat :)
Nalliz

2013-07-26 @ 18:10:28
URL: http://litziumworld.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0