komma i form

Är det bara jag som tycker det är jobbigt när alla går runt och räknar kalorier och är så noga med träninging och vad dom äter? Det kanske bara är jag som stör mig på de för att jag inte bryr mig så mycket om hur tjock/smal jag är. Jag har fått höra att om man är självstark så bryr man sig inte lika mycket om utséendet som inte är lika självstarka, men jag kan inte påstå att jag har bra självkänsla, orkar nog inte ta tag i träningen och maten. Men jag tänker lixom på att allt är gjort för att kunna ha med sig när man tränar och alla affärer har någonting med träning att göra. Kläder, flaskor, skor, vikter etc. Jag har dock inte något emot folk som tränar, många av mina kompisar gör det :) Jag tränar själv två gånger i veckan, men jag tycker det är exakt lika skönt att ligga i soffan å kolla på film ^^
Jag är inte den snyggaste eller smalaste, men jag är jag, det kan vara både bra och dåligt ;)
det är ju ändå personligheten som räknas!
Kramiiz!
BILD: Jag bluder på mej själv lite ;) 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0