äre vinter så äre

De här med årstider kan man inte försöka styra själv eller bli arg på, de kmr va samma runda flera år fram över. Och när man som mest vill ha sommar eller vår å gå ut å fota så kom jag på att jag haft en idé sen två år tillbaka, vit klänning, vit sminkning i snön :P Here is the result...
Fotograf: lillasyster (http://flisipuff.blogg.se/)
Kamera: Nikon D3100, 18-55 objektiv
Sen har jag ju varit i skolan idag, en lektin sen slutade vi ;)
Men först åt jag frukost på espressohouse och sedan fikade jag på waynes coffee med Emilia :) 
sedan fika...
med en kaffe då ^^
Hade underbart!
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0