sofias änglar

"de kommer behöva operera benet hit upp" (pekar vid höften)
"men om jag inte vill operera då?"
"då kommer du inte klara dej"
"så jag bestämmer mellan liv och död?"
"ja.."
"då är det ju klart att jag väljer livet!"
Josefin 9 år fick operera bort ena benet för att de hittade en cancer tumör. Ett år senare fick hennes pappa oxå cancer, men vid ögonbrynet. Detta påverkade hela familjen, mamman for mellan sin dotter och sin man medans sonen blev lite utelämnad. Nu hjälper Sofias änglar till med att anpassa huset efter Josefin så att föräldrarna kan ägna mer tid åt sonen.
"Det jag vill ha mest är kompisar att få leka med.."

En tjej med det modet i 9 års ålder kommer få en fin framtid!
God bless you!!
Önskar all lycka till familjen!
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0