moron! (tänkvärt)

Respekt ät en viktig del i våra liv.. något många (alla) lägger märket till. Även dom son inte har respekt för nån någon.. Respekt innebär att du accepterar personen för hur den är, vad den säger men aldrig så att det kan kränka någon annan. 
Jag menar lixom bara att om du inte har nå' bra att säga, säg de inte alls (shut the f*ck up) Jag (och många i min omgivning) försöker prestera och göra något bra, men då finns det morons som inte har respekt å klankar ner på mej (oss) Pallar inte de! och jag struntar i om dom är omogna eller inte, det är något man ska ha i bakhuvudet att respektera de andra i omgivningen.
Exempel som man märker ofta, kommentarer som är kränkande, någon som röker i små trånga områden där många befinner sig, trängsel i kön och när någon ignorerar/ignoreras.
Men man måste ändå kunna hantera det på ett bra sätt så man inte gör samma sak själv..
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: IDA Q KARLSSON

Så sant Nalliiz!

2013-02-06 @ 18:41:49
URL: http://idaqkarlsson.blogg.se
Postat av: Ewe

Snygg bild! :D

Svar: tack! :)
Nalliz

2013-02-06 @ 19:49:14

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0