Lördag + Söndag

lördagen åkte jag och Ida till Stockholm :) först åkte vi å lämnade väskorna hos pappa samt passade på att äta på Max ^^ sedan var det konsert och tre band spelade :)  Like Torches och The Blackout var förband och sen spelade Yellowcard, det var bra å kul, men blev lite yr i slutet av konserten för jag hade inte druckit på länge :/  sedan kom pappa och hämtade oss å när vi kom hem drack vi lite läsk, åt lite godsaker (mums!) och sedangick vi å la oss :) 
Söndagen bestog av att vi vakna, åt frukost å sen åkte vi hem ;) ingen lång dag direkt :P men det va skönt att komma hem till datorn (a) 
Hur va din helg? :) hoppas den var bra!
xo Nalliiz <3
(bilder tagna från Idas blogg)

Kommentarer
Postat av: IDA Q KARLSSON

Tack för att du ville gå med mig & för en jättebra helg :)

Svar: Tack själv! :)
Nalliz

2013-02-11 @ 14:35:55
URL: http://idaqkarlsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0