17 år senare

Imorgon är det nyårsafton, några speciella planer? Jag ska till Charlies kompisar, med honom såklart, och fira de sista minterna på 2013 tillsammans. Är så otrolig glad att det blev så för jag orkar egentligen inte med någon fest, vilket det skulle varit från början. Jag har varit hemma på nyår varje gång, så nu 17 år senare har jag äntligen planer med kompisar. 
Jag har provat olika smink stilar idag för att veta hur jag ska sminka mej imorgon och kom fram till att det blir smokey eyes och halv plattat hår. Men jag kan verkligen inte bestämma vilken klänning :( kommer nog göra ett bra val imorgon!
Någon av dessa blir det men vet inte vilken :(
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0