yesterday

Igår åkte ju jag och Ewe till Stockholm för att bli fotade för en bok som en fotograf håller på med. Det roligaste var att han ville ha mycket färg så vi fick blåsa ballonger och vi hade min väska, party kronor och lite andra färgstarka saker i bakgrunden. Haha det var kul!  
När jag kom tillbaka "hem" så gick jag och min familj till en Grekisk resturang med god mat (!!) och sedan gick vi för att kolla på Grown Ups 2. Den var jätte bra, men seg i början. 
Här är lite fina bilder från gårdagen..
bakgrunden hos fotografen
ett café i Stockholm, Urban Coffee (tror jagatt det heter) ligger vid plattan
resturangen igår kväll
Så igår hade jag en super bra kväll, dock så hade SJ problem med internetet så Ewe hade problem med biljetter (vi åkte olika tåg hem, för vi skulle inte till samma stationer) och missade ett tåg. Som tur var gick ett tåg bara några minuter efter och hon behövde inte betala mer för att hon hade köpt biljett till det missade tåget. Det var tur för SJ annars skulle jag lackat totalt, men dom viste ju om problemet. 
Vad gjorde ni igår? Hade ni något fredags mys?
xo Naliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Malva Nyström

- yes((:
fina bilder

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Nalliz

2013-08-17 @ 14:36:45
URL: http://mkdn.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Verkar superroligt :D Du får hojta när boken kommer!

sv: Visst!? Är sååå nöjd med mina köp och har redan börjat spana in nästa shoppingtur på samma hemsida, roligaprylar.se. LOVE IT!

Svar: Absolut! :D kommer lägga ut bilder då oxå ^^Verkar som en rolig sida ^^
Nalliz

2013-08-17 @ 16:15:03
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Lät som helt fantastiska dagar!

SVAR: Tack så mycket fina du :)

Svar: Det var underbart :)
Nalliz

2013-08-17 @ 16:30:24
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Ellen

Mysigt!

Svar: Det var verkligen underbart :)
Nalliz

2013-08-17 @ 19:42:10
URL: http://lilomilo.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0