smått å gått

Nu sitter jag på bussen till Charlie, å Hans lillebror (16 år) ville att jag skulle ta med pepparkakor från jobbet å så blev de.. 12 pepparkaksburkar i väskan. Haha!
Igår kom sommarregnet när vi var på festivalen, då önskade man att väskan inte var med men aja, jag å Ewe delade på mitt lilla paraply som jag hade med mej ;) så tänkte lägga upp lite bilder från igår, men bara några ;)
Idag vägde jag mej på jobbet, jag har gått ner 3 kg sen jag började jobba ^^ wohoo! Å känner att jag blivit lite lite smalare, för vikten kan vara muskler ;) haha, kan ju hoppas iallafall x)
Aja, här kommer bilderna! :)
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0