skolan

Idag var ännu en dag i skolan då jag saknade ett pennfodral. Så idag efter skolan åkte jag till stan och fixade ett. Jag ville ha ett svart men det blev ett vitt, vilket inte är helt fel det heller. 
Jag tror inte på sammanträffanden, tillfällen, utan det händer med en mening. Idag fick inte jag gå tidigare från "matte lektionen", den var så kaz så att vi gick för att prata med våran gamla matte lärare. Jag behövde verkligen gå på toa men gick aldrig, det ledde till att jag träffade en gammal kompis från fotbollen som jag inte pratat med på ett tag. Det ledde sedan till att jag köpte ett fint pennfodral och en frapino coffee caramel. Sedan pratade vi på vägen hem och det var nice. Mamma och lillasyster var på möte med lillasysters mentor vilket ledde till att jag fick träffa Alex och mina gamla mentorer. Haha det var fint!
Tror du på ödet eller tror du på slumpen?
Men nu kommer bilder på min lilla söta hjälpreda, mitt nya pennfodral och mina nya naglar.
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0