sälja mjölk till en ko

Planen jag diskuterade med min frisör var att hon borde skaffa en hemsida. Min mamma och min frisör är bra kompisar och mamma har försökt sälja idén till henne förut men hon har inte nappat. Idag läste jag på lite om hur man kan skapa en hemsida, jag hade lite planer och idéer som jag tog upp och förklarade. Hon nappade direkt, blev taggad oxå! Det kommer dom inte bli en hemsida utan ett domän, en speciell instagram och en facebook sida. Allt kommer länkas här när det är klart. Det bästa är att jag har ett super bra schema (mesta dels av dagarna) så då kommer jag kunna arbete med henne när hon behöver. Det som kommer bli roligast kommer vara bröllopen! De kommer vara så vackra! 
Idag när hon tvättade mitt hår försvann mycket färg. Mitt hår är närmare peach than pink.
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fint hår!

Svar: Tack så jätte jätte mycket! :D
Nalliz

2013-08-30 @ 16:00:19
URL: http://nnnaa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0