new episodes

Nu är det säsongs start för Project Runway. Det är säsong 11, jag kollade på säsong 8 typ igår och det var verkligen annorlunda. Haha! I år är det preject runway i lag, de är i lag om 8. Jag har redan hittat en super cool person, jätte söt bög å jätte duktig designer. Det där är en dröm för mej! Om jag viste hur alla mönster skulle se ut skulle jag söka dit även om jag behövde åka till USA för att tävla. Inte för att vinna sirekt utan för alla tillgångar de har, den pressen och sen skulle ddet ju såklart att det skulle vara kul att vinna någe bra!
Gillar du Project Runway?
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0