"lära känna dag"

Idag var andra dagen i skolan och vi hade en så kallad "lära känna dag"  då vi har lite övningar för att lära känna varandra först, typ namn lekar, ställa ett led i årdning efter ögonfärg, födelsedag, stjärntecken etc. Efter alla små lekar tävlade vi mot alla klasser på vårat område, vilket var en till tvåa och två treor. En av treorna hade vunnit tävlingarna förra året och hade då fått ett pris. Tävlingen bestod av fem grenar. 1. Kasta ringar på pinnar för poäng. 2. Spring stafett och hämta bokstäver för att bilda en mening. 3. Hämta kulor med hjälp av backar, inte nudda mark. 4. Frågesport. 5. Bygga högst torn av spagetti. Våran klass vann allt! Hihi stolt. Dock är det inget som kommer vara någon titel utan det kommer vara en tävling igen nästa år bara. 
Idag var jag även hos min frisör och vi har börjat smida lite planer. Jag ska dit och klippa mej på torsdag och då ska vi nog avsluta alla planerna och ge dom liv. Hennes salong är awesome!
 

Kommentarer
Postat av: Rubbad Hemmafru - Med ett glapp i hjärnan

Verkar som du haft en bra dag :). Vad kul med ny frilla, spännande.

Svar: Min dag var okej iallafall, var ganska stressad för jag ville med en buss hem :/Ja är ganska nöjd med färgen :)
Nalliz

2013-08-20 @ 19:41:31
URL: http://rubbadhemmafru.blogg.se
Postat av: Jaqueline Blomstrand

Vad kul att ni hade en "lära känna dag"även i tvåan! Hur trivs du på linjen?
SV: Tack så hemskt mycket! Dina är också helt underbara!

Svar: Jag trivs jätte bra på linjen, men har bytt område och mentorer så det är ganska kaz :/ massa nya regler oxå :/Tack så jätte mycket! :)
Nalliz

2013-08-22 @ 18:56:49
URL: http://openworldphoto.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0