inreding

Idag hittade jag lite saker som jag köpte till rummet i början av renoveringen, vilket är 3 kuddar och en säng till Smulan. Tänkte att nu när allt är klart så tar jag in det igen, haha. 
vänster: IKEA höger: Ceannis mitten: MIO
köpt på Gekås Ullared
De fina nyheterna om inredning är att jag pratade med min mamma och hon sa att hon och jag skulle fixa en liten design till badrummet där uppe. Sedan har vi två project igång redan, köket och en större garderob uppe hos mej. Längtar tills allt är klart, då kommer bilder på det. 
Hoppas ni vet att jag gärna hjälper till och tycker till om era inredningar? <3
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0