IDOL?

Igår kväll visades ett litet klipp på Idol när jag sjöng. Direkt efter fick jag sms, meddelanden på Facebook och massa andra slags meddelanden där kompisar skrev att de sett mej, haha! I skolan idag var det folk som jag för det första inte trodde kollade på IDOL som frågade, men även folk som jag inte kände eller aldrig sett frågade om jag hade varit med. Nu är det så här att jag har inte samma hårfärg, inte samma smink och absolut inte samma färg på ögonbrynen. Hur kan alla de känna igen mej? De måste ha kollat extremt noga, haha! 
Idag i skolan gjorde vi typ ingenting, väldigt tråkigt. Men ikväll blir det hemma gjord pizza! Mums!
Vad tycker du är god middag? 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0