I love it

Jag följer några bloggar; Caty, Impashion å Moa är tre av de som jag kan kolla typ varannan timme å idag är jag så lycklig! Tjejen som bloggar på Impashion (Pelin Özan) har flyttat till LA å hon har kämpat för att få ihop pengarna men lyckats! Är så himla glad för hennes skull! jag följer henne på instagram å såg att hon hade shoppat i LA (viste inte att hon hade flyttat än) å kommenterade hennes bild på instagram å hon svarade! Hallå hon svarade på min kommentar!! Lycklig! men inte nog med att Pelin svarade på min kommentar, Caty kommenterade inlägget jag gjorde om hennes blogg!! Jag skulle lugnt kunna dö lycklig! Älskar hennes blogg!! jag kan inte förklara lyckan med ord!
Dessutom vann ju AIK med 2-1 å the librarian 3 går på 6an! idag är lyckan med mej asså! hoppas imorn blir en helt okej dag iallafall ;) imorn åker vi till Ullared :) 
Matchen var underbar! när AIK gjorde mål fick jag rysningar över hela kroppen å nästan tårar i ögonen :P Jag har spelat fotboll för över 2 år sedan å blir alltid lika sugen att börja spela igen när jag kollar på match ;) När vi kom till Friens Arena fick vi veta att våra biljetter, samt 15 andra AIKare hade köpt biljetter på borta klackens platser, de fick plaats allihopa men vi fick inte gå upp dit eftersom att det kunde bli dålig stämning.. vi fick lite platser bakom deras klack men de hade tydligen blivit irriterade så vi fick flytta ner till en AIK läktare :P haha, tur va det för Elfsborgs klack spottade å kaste öl på de AIKare som gick förbi. Moget? men det var helt underbart! Nästa match blir någon dag när AIK spelar mot Djurgården, då kommer stämningen vara extrem! haha! bildena vill inte laddas ner till datorn så lägger upp dom imorn när jag åker bil tror jag :) å när jag kommer hem blir det alla bilder från konserter å semestrar å så :)
Sov gott! :) 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0