Friends Dag #1

Igår åkte jag och Ewe till Skansen för att se på Ulrik som uppträdde på Friends Dag, Johnas Gardell, Yohio, Isac Elliot, Oscar Zia (stavningen är osäker) och Ulrik uppträdde. Det var jätte bra, men lite ledsen över deras system när det var singering.. Men jaja, det kommer fler chanser. 
De hade ett AIK tält igår oxå, underbart! Friends Arena är ju AIKs hem arena så de var med på ett litet hörn. 
Viste ni att 50 000 barn mobbas varje dag? Heeelt sjukt! 
Det roligaste igår var iallafall när vi skulle äta och det var ankor i närheten! Haha, Ewe var så rädd. Tyckte det var ganska kul, haha!
Bilder kommer senare idag, jag måste flytta dem till datorn..
Idag måste jag klippa gräset (lite) och det är väl bara att pallra sej upp och göra det, men just nu är gräset för blött så.. vänta ett tag. 
xo Naliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0