beskrivningar kan vara beräkningar

Nu har jag avslutat steg ett av 3 när det gäller bakningen, dock så stod det att det skulle ta 1 h och 50 minuter att baka ciabatta men den ska gäsa 2 gånger, en timme var, blandas i 10 minuter och stå i ugnen 20 minuter. Jag kan räkna ut med lilltån att det inte blir 1 h och 50 minuter. Men jaja, så länge dom blir goda så är det lugnt, jag har ju ändå ingenting planerat.
Jag hade fel gällande program på TVn det var ju både The Simpsons och Americas Funniest Homevideos, så nu har jag något att göra i väntan på att ciabattan blir klar.
Brukar ni baka?
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0