BÄSTASTE DU!! <3

Jag har många fina och bra kompisar, och en som är väldigt speciell är Ida som jag har skrivit mycket om tidigare och länkat bloggen till. Ida är en sån kompis som jag alltid är mej själv med och som jag allt kan prata med. Hon är en sån kompis som jag aldrig vill förlora! Hon är verkligen bäst! Älskar henne otroligt mycket och senaste veckan, när vi inte har gått i samma klass, har jag saknat henne mycket och kännt en saknad av en Ida i min klass. Jag har fina kompisar i klassen, men ingen Ida :/ Ida har iallafall gjort världens gulligaste inlägg om mej!
Jag satte dit hjärtat för att mitt efternamn är inget jag vill ha ut här, lever ju under namnet Nalliiz.
Jag älskar verkligen denna underbara människa och jag tycker verkligen att ni ska kolla hennes blogg! Hon har en väldigt speciell blogg, alla inlägg är läsvärda! Bloggen hittar du HÄR eller om du trycker på bilden! :) Gå in NU och ge några fina kommentarer! Bli en läsare av bloggen, det är hon verkligen värd! :)
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

fin blogg!

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Nalliz

2013-08-31 @ 21:40:59
URL: http://imevelina.webblogg.se/
Postat av: IDA Q KARLSSON

Men guuuud så fin du är Jenny. Tack för att du finns i mitt liv finaste du! <3

Svar: Tack för att DU finns i Mitt liv! <3
Nalliz

2013-09-01 @ 00:55:55
URL: http://idaqkarlsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0