Veckan som kommer

Denna vecka kan jag bara dålig med att uppdatera för att jag kommer ha fullt upp med massa saker :/
Måndag: bara hem (kan blogga)
Tisdag: valborg, först med familj å sen Charlie.
Onsdag: ledig, troligen hos Charlie lite
Torsdag: nationella prov i engelska samt fira Charlie som fyller 19 år :)
Fredag: till Stockholm för att se Ulrik å kanske köpa min väska ^^
Sen kommer helgen å då kan jag troligen blogga mer ;)
Idag ser jag ut som en häxa btw, jag har feta svullna läppar å håret ser ju inte helt 100 ut :P jaja, är man förkyld så är man ;)
Ha en skön dag, bloggar nog mer sen :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0